Ülkemizde İdare Hukuku Dersinin Kısa Tarihçesi ve İdare Hukuku Ders Kitaplarının İlk Örnekleri / Ramazan Çağlayan.

Publication details: Ankara: Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi , 2021.Edition: 1.BasımDescription: Sayfa 327-278ISBN:
  • 2651-4141
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Article Article AVUKAT YEKTA GÜNGÖR ÖZDEN KÜTÜPHANESİ Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi 2021 Sayı-3 (Browse shelf(Opens below)) Not for loan
Browsing AVUKAT YEKTA GÜNGÖR ÖZDEN KÜTÜPHANESİ shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi 2021 Sayı-3 Suç Teorisi Bakımından İhmali Suçların Yapısı / Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi 2021 Sayı-3 Suçun Nitelikli Hallerine Teşebbüs / Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi 2021 Sayı-3 Şüpheli İşlem Bildiriminin Hukuki Mahiyeti Masakın Rolü Suçtan Kaynaklanan Malvarlığı Değerlerini Aklama Suçu Üzerine Hukuki Değerlendirmeler / Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi 2021 Sayı-3 Ülkemizde İdare Hukuku Dersinin Kısa Tarihçesi ve İdare Hukuku Ders Kitaplarının İlk Örnekleri / Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi 2021 Sayı-3 Uluslararası Sözleşmeler Işığında Menşe Adı ve Coğrafi İşaretlerin Korunmasına İlişkin Lizbon Sözleşmesinin Cenevre Metni / Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi 2021 Sayı-3 Yapay Zekanın Şirket Yönetimine Olası Katkılarının Türk Şirketler Hukuku Kapsamında Değerlendirilmesi ve Yapay Zekanın Hukuki Statüsünün Belirlenmesinde Şirketler Hukukundan Çıkartılabilecek Dersler / Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi 2021 Sayı-3 Yetki Sözleşmesinin Ticaret Hukuku Perspektifinden Değerlendirilmesi Yetki Sözleşmesi Açısından Tacir Gibi Sorumlu Olanların Durumu ve Tacirlerin Hangi İşlemleri İçin Yetki Sözleşmesi Akdedebileceği /

There are no comments on this title.

to post a comment.